Saturday, March 19, 2011

Bukan semua cantik subjektif.

Meoww~ Hah lama gila tak update weh. Keras kejung dah jari-jemari panjang aku nak menaip ni ha. Bukan takde cerita menarik nak share. Tp aku malas sangat dengan takde perasaan nak update. Haha! Oh hari tu kan pergi mendaki Kinabalu kan? Dah nak buat entri dah pasal tu pastu tak siap-siap sebab apa entah aku pun dah lupa terus lah terperuk je cerita tu. Terhenti separuh jalan. Sekarang cerita tu dah sangat basiiiiiiiii. Dah sebulan dah pun. Haihh.

Sejuk betul hari ni. Aku dok bergulung dalam toto je. Pastu tertidur petang. Haihh. Sekarang aku rasa otak cam beku (sebab sejuk) nak tulis pasal apa. Okie lah bye. Nak makan nasi. Oh gemuk lah. T.T

Eh cuba tengok ni. Bergegaq perut dok gelak. Loqlaq betoi lah hang ni mat luthfi oi.


zyra: En. Bintang sexy sekarang badan berketul-ketul tp kurus aww i loike!

No comments: